برنامه نویسی بلاکچین

برنامه نویسی بلاکچین

برنامه نویسی بلاکچین

برنامه نویسی بلاکچین

مقدمه ای بر بلاک چین

مقدمه ای بر بلاک چین

توسعه دهندگان بلاک چین برخی از بالاترین حقوق را در صنعت توسعه نرم افزار دارند. کارآفرینان بلاک چین هم به سرمایه گذاری خطرپذیر و هم به کمک های مالی دسترسی دارند. با این حال، هدف واقعی این فناوری در پتانسیل آن برای متحول کردن توافقات، دموکراتیک کردن تجارت در اینترنت و تغییر شکل عملکرد اعتماد نهفته است. به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان، به دوره برنامه نویسی بلاک چین روی آورده اند.

درخشش بلاک چین در ماهیت غیرمتمرکز آن نهفته است. زنجیره‌های بلوکی را می‌توان به‌عنوان پایگاه‌های داده‌ای در نظر گرفت که مانند پایگاه‌های داده قدیمی در یک مکان مرکزی وجود ندارند. یک بلاک چین توسط بسیاری از رایانه‌ها در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود، که باعث می‌شود اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها و موجودی حساب‌های موجود روی آن به راحتی تأیید شود و تغییر آن برای هر کاربر تقریباً غیرممکن است.

با تمرکززدایی داده‌ها، دیگر به اعتماد به واسطه‌های متمرکز برای انجام فعالیت‌های اقتصادی تکیه نمی‌کنیم. به عنوان مثال، یک مؤسسه متمرکز مرسوم، مانند بانک، ممکن است به مشتریان خود بگوید که هر زمان که بخواهند می توانند پول خود را برداشت کنند، اما اگر همه مشتریان همزمان تصمیم به انجام این کار بگیرند، بانک نمی تواند از قوانین پیروی کند. درخواست. در مقابل، اگر تعداد معینی از توکن‌ها به آدرس‌های خاصی در یک بلاک چین اختصاص داده شود، کاربران می‌توانند همزمان برای ارسال توکن‌های خود تراکنش‌هایی انجام دهند و بلاک چین با خوشحالی مطابقت می‌کند. این به این دلیل است که بلاک چین ها توسط رمزنگاری، ریاضی، فیزیک و دفتر کل توزیع شده عمومی ایمن و مدیریت می شوند.


چرا فناوری بلاک چین اینقدر مهم است؟
معماری منحصربه‌فرد بلاک‌چین‌ها اجازه می‌دهد تا سیستم‌های غیرقابل اعتماد روی آن‌ها ساخته شوند. کاربران برای تصمیم گیری و اجازه دادن به تراکنش ها نیازی به اتکا به یک موسسه متمرکز مانند بانک ندارند. از آنجایی که سیستم غیرمتمرکز است، کاربران می دانند که تراکنش ها به دلایل دلخواه رد نمی شوند.
غیرمتمرکز کردن مواردی را که قبلاً غیرممکن بودند، مانند بیمه پارامتریک، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سازمان‌های غیرمتمرکز (DAO) را قادر می‌سازد تا به چند مورد اشاره کنیم. بلاک چین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا نرم افزاری را بسازند که ارزش آنی را بدون نیاز به درخواست مجوز یا طی کردن یک فرآیند بوروکراتیک از برنامه ها، تأییدیه ها و تشریفات اداری ارائه دهد. توسعه دهندگان می توانند کد خود را در یک قرارداد هوشمند مستقر کنند و کاربران می توانند فوراً از قابلیت های برنامه استفاده کنند.
چرا باید توسعه بلاک چین را یاد بگیرم؟
بسیاری از شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری در توسعه بلاک چین هستند، حتی اگر فقط در مراحل اولیه تحقیق باشند. مطالعه اخیر PWC نشان می‌دهد که ۷۷ درصد از شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار تا حدودی با بلاک چین درگیر هستند. این منجر به تقاضای بالای شغل در این بخش می شود. همین مطالعه نشان می دهد که تقاضا برای توسعه دهندگان بلاک چین تا 6000 درصد طی چند سال آینده افزایش یافته است.

با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بلاک چین، احتمالاً پتانسیل درآمد خود را افزایش خواهید داد (متوسط حقوق توسعه دهندگان بلاک چین در حال حاضر حدود 203 هزار دلار در ایالات متحده است). مهمتر از آن، شما می توانید در مهم ترین انقلاب تکنولوژیک زمان ما شرکت کنید. بلاک چین دسترسی برابر را برای کاربران نهایی فراهم می کند، به ایجاد آینده عادلانه تر کمک می کند و به بهبود کلی جامعه کمک می کند.

در نهایت، فضای بلاک چین مملو از فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه دهندگان بلاک چین است که می توانند از آن بهره ببرند. فرصت ها بی حد و حصر هستند، از دسترسی به سرمایه گذاری VC برای راه اندازی شرکت خود تا دسترسی به بودجه برنامه کمک هزینه برای کمک به یک ایده یا پروژه به یک شرکت موجود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد